Thompson M1A1, Tokyo Marui

Elektrická airsoftová zbraň. Replika modelu Thompson M1A1 od firmy Tokyo Marui.

Je nám líto, ale produkt je dočasně nedostupný.

7 390 Kč s DPH

Thompson M1A1, Tokyo Marui. Thompson M1A1 pochází z produkce firmy Auto-Ordnance. Tato zbraň proslula během 2. světové války a nechvalně také v rukou amerických gangsterů. Tento model, vyráběný firmou Tokyo Marui, patří k těm nejnovějším a nejpropracovanějším. Obsahuje unikátní mechabox verze 6., výkonný motor EG700, pevnou pažbu pro uložení velkého akumulátoru a vyznačuje se velkým podílem kovu. Zbraň si získala mnoho obdivovatelů i mnoho odpůrců pro svůj "historický" vzhled.

Nabídku doporučeného airsoft příslušenství, seznam parametrů a další užitečné informace k produktu Thompson M1A1, Tokyo Marui naleznete v záložkách.
- upozornění - Balení neobsahuje akumulátor ani nabíječku.
AEG varianta (EBB/NBB) NBB
BlowBack Není
Délka vnitřní hlavně 300 mm
Délka zbraně 803 mm
Doporučené střelivo 0,20 - 0,23 - 0,25 g
Doporučený akumulátor Typ Large (8,4V)
Hmotnost zbraně 3,4 kg
Konektor Tamiya Large
Ložiska 6 mm, kluzná, nylon
Provedení Hop-Up regulovatelný hop-up
Přibližný dostřel 45 m
Ráže 6 mm
Režim střelby safe/semi/auto
Typ motoru EG700
Úsťová rychlost udaná výrobcem 90 m/s
Varianta motoru Krátký
Verze mechaboxu verze 6
Zásobník (Lowcap/Midcap/Hicap/Xhicap) low-cap
Zásobník kapacita 60 BB

Komentáře k produktu

08.02.2004

JanDrahokoupilJanDrahokoupil
faktem je, ze na krovy je akcko urcite lepsi, ale ja mluvim o listu. kulka m193 je sice nestabilni v desti, atd., ale naboj m193 MA VYSSI ENERGII STRELY, NEZ VZ, 43! u listu je to naprosto jasne, protoze m193 ma i mensi prumer, proto se ani tolik nezbrzdi. abych se vratil ke stari, myslite si, ze puska kentucky rifle je nepresna? jestli nekdo myslite ze ano tak mi napiste na 1. dubna. o stari nejde, rusove tu presnou vyrobu nikdy neovladali. to o te bezne vzdalenosti je pravda, ja jen porovnaval akcko s m16. nakonec ten kdo trefi bez optiky na 400 metru chlapa ma bud velky stesti nebo pred nim smekam.

08.02.2004 STG 44

Petronikus pitiPetronikus piti
Jeste bych se vratil k prvni utocne pusce na svete a tim byla jak zminil snooper STG 44. Coz byl ve druhe svetove valce velky prevrat protoze vsechny dosavadni zbrane hlavne samopaly (Thomson, MP40, PPS 41 ATD..) Meli akcni radius do 150 m (MP40 do 100 m protoze se do ni ladovaly pistolove naboje). A proto kdyz nemecka vojska byla ve 44 roce vyzbrojovana temito puskami tak tropily amikum a rusum velke problemy. Z ceho si myslite ze vychazel Kalasnikov pri konstrukci sve zbrane no prave ze zminene pusky STG 44.

08.02.2004 Pro snoopera

GrandmasterGrandmaster
idiot nejsi, to spis pan Drahokoupil. Ten jedinej tu bleje nesmysly. V ATM byl test, dali huste krovi a vetvicky a 50m za nim terc a strileli z Sa.58 a M16A3. M16 ma lehky naboje takze vetvicky strelu odkonily a terc nezasahli. 58 kerem prolitla jako nic. O tom tu mluvim. A jsem taky rad ze muj nazor sdili vic lidi. pokud chce Drahokoupil na 1500 metru sundat cloveka tak at si koupi Falcona a da pokoj.

06.02.2004 souhlas

snoopersnooper
souhlasím jak s Petronikusem, tak s Grandmasterem. Na kolik metrů si myslíte že byste měli útočnou puškou trefit trefit člověka. Na 800? Útočné pušku byly vyvinuty pro válečná střetnutí, ne pro ostřelování. Stará německá Stg 44 byla vůbec první útočná puška a jak náboj tak konstrukce byla přizpůsobená pro střelbu do 400 metrů, protože na tuto vzdálenost se nejčastěji vedly boje, mnohem vyšší dostřel běžných pušek pyl zbytečný, je sice pravda, že M16 je o něco přesnější, ale v boji je to tak nějak zbytečné, protože v běžném terénu stejně nad 400 matrů člověka nestrefíš, pokud na pušce nemáš optiku, nebo ti nestříli zrovna za roh (městská zástavba - btw. - slyšeli ste o té nové hračce speciálních jednotek co střílí za roh? co si o tom myslíte?) Jinak - to že těžší střela profrčí listem lépe než střela lehčí jsem již v nějakém příspěvku psal, a že náboje "netancují" po zásahu jsem uváděl taky. Jsem velmi rád, že to slyším i od jiných lidí, skoro jsem si totiž začínal připadat jako idiot.

03.02.2004 4JanDrahokoupil

Petronikus pitiPetronikus piti
Je blbost aby AK bylo nepresne...je to utocna puska a to si myslim ze mluvi za sebe a kdyz si vememe ze AK je ze 47roku a do ted je ve vyzbroji plno armad a drzi se na spicce nejpouzivanejsich zbrani tak to asi o necem svedci. Tak jak napsal Grandmaster na 400m bez optiky skolite chlapa a to si myslim ze je v poho na zbran ktera je nepresna ze Jane Drahokoupile??To sem zvedav co ty by jsi od utocne pusky cekal....Vzdyt vic jak na 400m uz nejsi schopny okem nekoho zamerit.

01.02.2004

GrandmasterGrandmaster
Pro Drahokoupila: Rusky zbrane ze vynikaj nepresnosti??? Co?? S AK bez optiky na 400 metru trefis chlapa, zda se ti to malo? a Vis proc sou nepresny? Protoze sou stary, nemuzes srovnavat SVD a treba L96. A listem lip profrci 7.62. 5.56 je sice rychlejsi, ale je lehkej tak se snadno odchyli, ale 7.62 je naka vaha tak to leti a neodchyli se tak snadno. Jinak naboj 5.56 pri dopadu do cile meni svuj smer, to je pravda. Ale ne tim zpusobem ze by se vam odrazel od kosti. Takove strely se jmenovaly myslim woo-doo a rotovaly kolem osy a jeste dopredu, takze dyz vam vletly do tela tak vas pekne roztrhaly. O techto strelavh jsem ale jen zaslechl, nevim jesli existovaly. Pokud si nestrilel z AK ani z m16 tak tady nepolemizuj o tom kdo profrci listem lip. Ale dea se to vydedukovat. Tezsi naboj.

31.01.2004 pro Drahokoupila

snoopersnooper
srovnával jsem pouze dvě zbraně, z nichž každá používá jiný druh náboje, proto jsem se nemohl srovnání vyhnout. Ano, náboj vz.43 a M193 jsou jiné kategorie, přistupaoval jsem k nim v širším měřítku jako k nábojům, které spadají pod středně výkonné.

28.01.2004 pro snoopera

JanDrahokoupilJanDrahokoupil
opet podotykam, ze nemuzete srovnavat naboj vz. 43 s nabojem M193. jestlize srovnavate munici NATO - Varsavska smlouva, pak plati vz. 43 - .308 Winchester (omlouvam se za muj preklep) 5,45 x 39 mm - M193 nemichejte to jsou to jine kategorie. jelikos nemam cas, dalsi vytky doplnim pozdeji

Novinky a slevy emailem